Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Mysiga fredag är här


Inlägget skrevs : 2010-12-03
Klockan : 15:46:21
Fredagar är så mysiga i skolan. Lite långa lektioner en del kanske, men dom blir bara så mysiga hihi. Trodde att jag skulle hinna klart med min tubtoptunika på slöjden, men behövs en gång till för att den ska bli klar, så nästnästa fredag har jag den klar. Ska bli spännande att se hur den sitter på mig.. Tror att den kommer sitta väldigt bra! Och har fått mycket "beröm" när det gäller den också, väldigt kul faktiskt. :D Visar upp den i bloggen när den är klar sen så får ni säga vad ni tycker! Engelskan var väldigt rolig också, haha. Ska börja på en liten pjäs nu, så vi har blivit indelade i grupper, och jag är med Linn, Oscar och Foppa. Väldigt bra grupp tycker jag! Hihi. :') Vi kunde knappt bestämma oss för vad den skulle handla om.. Hade väldigt mycket förslag, men sen efter ett tag bestämde vi oss för att vi skulle spela olika roller i en klass. Jag ska vara den nördiga, Linn fjortis, Oscar den tuffa och Foppa läraren (detta stämmer då inte in på oss i vanliga fall, HAHA). Vi skrattade väldigt mycket åt det och åt allt, haha hade väldigt roligt i vilket fall! Men nu är jag hemma hörni. Ska inte göra så mycket nu innan jag drar iväg till kören om en timme. Kanske måla på min bild/mapp som jag har med hem från bilden? Bäst att göra det kanske så att den blir klar... Ikväll blir det en helt vanlig kväll för mig, kör och träning, sen Idol. Så som fredagskvällarna brukar se ut. Ska ni göra något kul då? Hemmakväll eller sticka ut? :)

Kommentarer
Postat av: missay

jo jag ska nog med försöka kolla på IDOL. hejjar på Jay :D

2010-12-03 @ 18:03:54
URL: http://missay.blogg.se/
Postat av: soojoo!

hihi tyst med dig din sötis :'D JAAA lov, snart hur skönt som helst!



vem hejar du på ikväll stumpan?säg inte minnah för då slåss jag :*

MASSA PUSSAR till dig sötis!

2010-12-03 @ 18:54:33
URL: http://soojoo.se
Postat av: josefine

sv; detsamma :)

2010-12-03 @ 18:55:09
URL: http://osin.blogg.se/
Postat av: filippa

Sv: Jo det är bara bra :) själv?

2010-12-03 @ 19:30:02
URL: http://filippaf.blogg.se/
Postat av: emma

nej, men det där läxförhöret. det var ju som ett prov :)<3

2010-12-03 @ 21:03:20
URL: http://emmaliindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0