Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Olle ska det va!


Inlägget skrevs : 2010-12-03
Klockan : 21:57:45
Var skönt att få gå iväg och träna tidigare ikväll. Körde olika övningar, stafetter & en liten kort match hann vi med. Gud så bra vi är! Love you all! Taggar hårt inför match imorgon, kom igen nu! Fast väntar lite med extra hård taggning tills imorgon, för vi ska spela framåt kvällen så det är lugnt. ;) I alla fall. När jag kom hem så var det ingen hemma. Pappa och Gustav hade gått ner till bandyn då. Jag stoppade in pizzan i micron och värmde den. Tog cola och satte mig i soffan framför tvn & idol. Olle, my love ♥ Förstår inte hur bra man får vara, eller kan vara. Förra fredagen briljerade han något ENORMT, och det har han lyckats med ikväll med! GO OLLE! Om du inte går till final, så vet jag inte vad jag gör. Börjar gråta ? Jag tänker inte sitta i Globen nästa fredag och inte se dig stå på scenen, så är det bara. SÅ RÖSTA NU FÖRIHELVETE! (Förlåt för mitt språk).

Nu väntar jag bara på att resultatet ska komma. Sen ska jag nog försöka sova rätt så snart.. Eller får se, kanske tittar på nån film, men kommer inte orka för är rätt så trött så somnar nog i vilket fall, hih.
Medans jag väntar så tar jag fram färgerna och målar på min mapp så den blir klar (som jag sa förut idag). Ha en fortsatt bra fredagskväll vad ni nu än gör! Skriver ett godnatt sen, kramis




Så snygg han är också!! Gaaaaash

Kommentarer
Postat av: missay

jag tycker att han ska åka. Hejja minnah!

2010-12-03 @ 22:41:24
URL: http://missay.blogg.se/
Postat av: josefine

sv; haha varsågod, köp en stor :D

2010-12-03 @ 23:23:43
URL: http://osin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0