Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Right here waiting for you


Inlägget skrevs : 2010-12-17
Klockan : 22:03:11
Träningen gick väl helt okej! Hade inte direkt nåt jättebra spel kanske, men vi fick igång ett litet tempo vid ett tillfälle i alla fall. Hehe. Men inte har man alltid bra träningar heller... Eller? Aja. Stannade kvar efteråt och tittade på herrarnas match med vänner. Stack hem efter andra perioden var slut för var så himla hungrig och trött för den delen också. Dom låg under då med 2-5.. Tror inte dom tog igen det, tyvärr. Pappa hade gjort iordning pommes och hamburgare till middag, måste säga att det satt rätt gott faktiskt! Inte min favorit, men satt fortfarande gott i magen. ;) Nu sitter jag i mitt rum med tvn på slagen. Men ska in till vardagsrummet och pappa nu för att titta på film med han!
Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: julia

Sv: Jaha men de lät ju ändå helt okej :D

2010-12-17 @ 22:23:38
URL: http://jullanng.blogg.se/
Postat av: emma

Det stod lika sen i slutet av sista period alltså 6-6 sen gjorde kumla ett mål så matchen sluta 7-6 tror jag det va. :) <3

2010-12-18 @ 11:53:12
URL: http://emmaliindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0