Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

<3


Inlägget skrevs : 2010-02-02
Klockan : 17:21:53
Skolan gick bra. Bättre än igår iaf, var inte lika trött oså. :') Var väl som jag normalt brukar vara... Alltså fluuum! Men de är najjs. (y' Emma & jag var inte med på idrotten, så istället gick vi till konsum och köpte lite godis. (a) Skulle dock spela fotboll på idrotten, så jag vart lite sur... Menmen! Haha.
När Emma och jag skulle gå tillbaka till idrotten/omklädningsrummena, så fick vi för oss att slänga oss i snön oså. Lite små kul! Men jag vägrar typ lite, så istället så puttar jag ner henne och hon får snö upp till knäna ungefär. Sen fick jag SÅKLART snö kastat på mig utav henne -.- Så jag sprang in för visste att jag skulle få det igen, men bara för att jag sprang in så stoppade det inte henne nej! Hon kastade inne med. Sen tredje gången gillt också ;o Hahah, så gissa hur jag såg ut sen? Fick ta av mig en del kläder och ta Majas handduk och torka mig med. HAHA, det var fan askul även fast jag fick så mycket snö på mig. Men alltid lika kul med mitt lilla hjärta Emma!

Efter skolan så drog jag upp på stan med Charlotta, Linn & Maja. Vi skulle fixa present/er åt Elvira. :) Ska nämligen bort till henne ikväll på lite fest för att hon fyller 14 på lördag. Så ett stort grattis till henne.. Fast i förväg, men ändå hihi!
Nu ska jag titta igenom lite bilder, sen om 45 min kommer min skjuts upp till henne. Kommer hem efter 21 nångång, så det blir bara 1 inlägg jag skriver idag. Vi hörs imorgon, ha det bra puss! :)


Väääldigt gammal bild på mig & Emma! Men aja, vi bjussar (y'

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://gratisbio.se/?RecruiterID=271687 bli medlem allt är 100% gratis och när du samlat poäng får du ´GRATIS presentkort :D så klicka på länken o bli medlem ;)

2010-02-02 @ 18:11:38
Postat av: Cajsa

Hej! allt bra idag?^^

2010-02-02 @ 18:29:07
URL: http://hallgreen.blogg.se/
Postat av: jennifor♥

Sv ; Men det är så det ska vara =)

-inte mycket , ska snart starta en film sen sovtime faktsikt, själv ?=)

2010-02-02 @ 21:11:23
URL: http://jennif0rloneryd.blogg.se/
Postat av: emmalindell.'

sv; haha, det var kul! :)

alltid kul med dig julia! :D<3

2010-02-02 @ 22:18:24
URL: http://emmaliindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0