Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Bästa dagen på länge!


Inlägget skrevs : 2010-02-04
Klockan : 16:27:58
Hemkommen från Klacken nu. Shit va kul jag/vi har haft! Var kanske inte världens roligaste backar, men det var helt okej ändå. :)
Tänkte berätta om dagen nu, så håll i er för det är jäkligt kul! Hihihih

Bussen gick från skolan vid halv nio ungefär. Var framme typ kvart i tio eller nåt. Väldigt krångligt på vägen påväg upp dit.. Mest i början.. Sån tur va! Man pallar inte sitta i en buss och det går hur sagta som helst. ;s Man vill ju komma upp nångång! Men iaf när vi hade kommit upp så skulle jag & Bäcca gå och fixa våra skidor & pjäxor. Var tvungen att ställa in på min vikt, för pjäxerna är mammas och vi väger ju inte lika mycket så. ;p Så de fick jag & även Bäcca hålla på att krångla med ett tag innan vi kom iväg upp i liften! Sen var det bara att åka, åka & åka. Så himla kul, längtat som bara den! Skidor är ju fasen nästan det bästa ;o Så underbart härligt & roligt! Sen åkte man ju med underbara människor också, så då blir det ju alltid roligare såklart. :)
Jag drog mig en gång :') Haha, men jag kom typ i hundraåtti (kändes det som), och så var det en massa gupp & då kan ni ju gissa hur det gick? Mina ben/skidorna åkte typ isär 5 m och sen låg jag där med magen neråt :') HAHA! Sen kom det en på snowboard som också drog sig där, och sen kom det en ytteligare men på skidor och han drog sig med där. Linn & jag stod och skrattade åt honom, han vart jätte sur -.- HAHHAHA, fan va roligt! Vi började snacka lite med honom sen också ;)
Och sen i liften så höll jag & Charlotta på att flörta med killar ;; HAHA, jävlar va bra vi är! Vi sa en massa saker, sjöng låtar, skrek på dom, vinkade oja ;) EN BLEV GENERAD!! HAHAHHHAHHAHHAHHA, fifan :')) Vi lyckas rätt bra vi!
Sen skulle vi försöka att åka 2-3 st på knapplift. Jag och Bäcca testade först. Gick bra en rätt så lång bit, men man orkade ju inte hålla i den där i händerna alltså. ;s Så jag tappade taget och gled av :') Skulle försöka hänga på Calle & Knutte. Tog tag i Calles stav, men då fick jag bara staven och Calle ramlade omkull. Sen skulle jag försöka ta tag i Erikas stav, men det gick ju heller inte, så jag stod där och så kom det en massa bakom mig också. Jag fick lyfta upp Calle för han kunde inte själv, och sen fick vi gå med skidorna upp i liftbacken. HHAHAHHA, ja ni man är ju rätt bra va ;)

Ungefär min dag det där då :)) As rolig! Tog tyvärr inga bilder.. Iaf inte i backen oså. Bara lite i bussen, men vet inte om dom är så intressanta :')
En utav dom bästa dagarna på länge.

Kommentarer
Postat av: emmalindell.'

sv; haha, kan jag nog förstå. ;)

vi hade också kul! ;) gjorde till och med hål på mina byxor, så kul hade vi. ;s <3 HAHA! eller det blev hål. "/

2010-02-04 @ 17:43:17
URL: http://emmaliindell.blogg.se/
Postat av: annapeterson

sv: oja brabra trött, mendet e jag alltid! haha, dudå? :)

2010-02-04 @ 18:20:07
URL: http://annapeterson.blogg.se/
Postat av: emmalindell.'

sv; haha, ah. ;p<3

2010-02-04 @ 18:21:14
URL: http://emmaliindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0