Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Godmorgon, eller godförmiddag!


Inlägget skrevs : 2010-02-06
Klockan : 12:19:27
Steg upp ur sängen vid kvart i elva ungefär. Vaknade trött idag, haha. ;p Men har sovit väldigt gott! Hihi. Blev tvn, datorn & lite plugg då. Har musik prov på måndag, så måste plugga rätt mycket till de i helgen. Men ska nog gå bra! :) Tog lite frukost sen också, men inte så mycket för jag är aldrig hungrig på mornarna. Har jätte svårt att äta, vet inte varför. ;s Men är ingen frukostmänniska om man kan säga så! ;p Nu ska jag iaf snart börja städa i mitt rum. Är väldigt dammigt oså. Stökigt är det inte.. Inte så mycket iaf. :')

Vad ska ni göra idag då? En sån här trevlig lördag! ;)
Jag får se om det blir att träffa Carl. Annars kanske jag slår en pling till Lisa? Vi får se. :)
Ikväll ska jag, mamma & bror ivf till Lisa och hennes familj på en liten myskväll tillsammans med dom. :) Melodifestivalen börjar ju idag också. Najjs!
Men nu ska jag nog fixa mig och sen börja städa lite. Ha det bra, hörs senare!

Kommentarer
Postat av: felicia

aw, tack! du är fin :)<3

2010-02-06 @ 14:03:31
URL: http://feliciawidstrm.blogg.se/
Postat av: Felicia

Sv; Ja bara bra :) Självdå ? :)

2010-02-06 @ 15:05:56
URL: http://feliciaochpaula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0