Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Hemma & softa?


Inlägget skrevs : 2010-02-05
Klockan : 18:50:43
Nyss käkat med mamma. :) På kören gick det bra! Vi var dock bara 7 personer, men gick bra ändå haha.
Ingen aning om vad jag skall göra ikväll.. Skulle egentligen ha hängt med tjejerna hem till Erika och haft en liten myskväll där, men jag orkade verkligen inte. Är trött och sen kände jag inte för det ikväll oså. Så jag stannade hemma från de. Dock för att Carl kanske skulle/skall komma. Jag vet inte riktigt än, vet aldrig riktigt med honom. ;) Haha, isf så kommer han bara och inte säger när.. Sån är han, men han är fortfarande bäst hihihh! Men vi får väl se om han dyker upp eller inte. ;)

Ha en bra kväll allihopa! Titta på solsidan 21:30 på tv4. ÅH MIN HUMOR! HAHHHAAH :D
Puss på er, hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: emmalindell.'

sv; haha, ah. ;p

nej, julia är! :)<3

2010-02-05 @ 22:31:39
URL: http://emmaliindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0