Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Liiisisen!


Inlägget skrevs : 2010-02-01
Klockan : 21:05:08
Nu sitter jag här i fotöljen ihoptryckt med Lisa. :) Länge sen man var med henne! Typ as länge sen fan? ;o Haha, men nu är man med henne ivf. Vi sitter här och lyssnar på musik. Pratar, har ätit glass. Just nu sitter hon och kollar igenom min inkorg på mobilen som är väldigt rolig faktiskt. ;) Mycket myysiga sms! Hihihihi ;*
Jag känner mig väldigt busig nu faktiskt. ;$ VILL UT & BUSA!
Saknar faktiskt min Carlis också...!

Nu ska jag inte skriva nåt mer, blir mer imorgon! Hinner dock inte skriva så mycket imorn, för vid halv fyra när jag har slutat ska jag och köpa present åt Elvira, sen vid 18 ska jag iväg till henne för att fira henne med tjejerna oså. Rikigt trevligt! :) Blir nog en del foton därifrån sen.
Ha det bra, pussen!

Kommentarer
Postat av: jennifor♥

Tack detsamma :D

2010-02-01 @ 21:16:49
URL: http://jennif0rloneryd.blogg.se/
Postat av: jennifor♥

Allt är bara bra, Rätt trött så snart blir det film och sovtime=)

- själv ?♥

2010-02-01 @ 23:17:32
URL: http://jennif0rloneryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0