Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Lite dator innan man drar iväg...


Inlägget skrevs : 2010-02-04
Klockan : 07:28:42

... Till Klacken! (yy) Mamma skjutsar mig till skolan vid fem i åtta typ. Bussen går kvart över, så bra att vara där i tid så att man inte missar den ;) Folk från 7:an & 8:an kommer att åka med. 9:erna får åka till Romme, fan as fuskigt :( Men aja, klacken har 3 backar så det är bara att köra på! Hahah :') Men det blir nog roligt.. Är ju med mina bruttor! Får se hur det kommer gå för mig och Lotta i liften också. Vi brukar ju kunna klanta till oss vid/i såna tillfällen ;s ;)

Nu ska jag logga ut! Kommer hem vid 16, sätter mig antagligen vid datorn då. Vi hörs, mobilen finns med mig.. Kanske inte hinner svara eller hör, men om det är nåt så RING OCH INTE SMSA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0