Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Lördagen har varit tråkig...


Inlägget skrevs : 2010-02-27
Klockan : 23:06:38

Ska om en stund stänga av pappas dator. Sitter då vid hans när jag är här, för mitt internet på min funkar inte. "/ Men pappa ska fixa det så att jag snart kan sitta vid den istället! Iallafall så har denna lördag varit väldigt tråkig. Har inte gjort speciellt mycket. "/ Men ibland blir ju dagar såna, kan faktiskt vara rätt skönt de med även fast man tycker att man har tråkigt, haha. ;p

Nu såg jag att det var en bra film på tv, så nu blir det nog att sätta sig och kolla på den! Sen ska jag nog sova.
Vi hörs imorgon, godnatt alla! :)


Idag får min pappa vara med på bild också! Hihihi, jag tog den på han :') ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0