Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Pappa i helgen.


Inlägget skrevs : 2010-02-26
Klockan : 17:15:36
Nu håller jag på att fixa mig, för att snart dra iväg till Pappa. Emma kommer med bussen lite efter 18, så min kväll kommer att spenderas ihop med den bruden! Najsnajjs. :) Vi ska ner och titta innebandymatch.. De jag vet vi ska göra, haha men vi kommer nog på nåt mer sen. ;) Vet inte om jag kommer skriva nåt mer ikväll... Beror på hur mycket tillgång jag kommer ha till data. Eller ja, jag kommer ju såklart att ta med mig min, men inte säkert att det finns internet så att det funkar. "/ Men vi får väl se.. Det visar sig ju! Ha en superbra fredag kväll, för de ska ivarjefall jag ha!
Puss på er. ♥

Kommentarer
Postat av: emmalindell.'

sv; hur najs som helst! :D<3

2010-02-26 @ 17:31:49
URL: http://emmaliindell.blogg.se/
Postat av: B E T T Y - Beroendeframkallande

SV: njae... inte när precis alla andra får det före en(A) ;D

2010-02-26 @ 20:25:17
URL: http://bettyjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0