Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Verkligen en riktig härlig start på sportlovet...


Inlägget skrevs : 2010-02-21
Klockan : 11:56:21
... Nej, inte precis! Jag har gått & blivit sjuk. Fy vad jag inte gillar det. Snorar hela tiden, är varm, hängig, lite ont i halsen och skit. När det är sportlov ska man bli sjuk, är det så? Tydligen för mig. :( Så jag får väl ta det lugnt nu, men det ska fanimej inte hindra mig från att ha kul med vänner och ja! Satan i gatan heller :') Men jag får hålla mig varm när jag är ute, dock inne med. Så är det bara helt enkelt.

Tänkte faktiskt ta och skriva lite kort om varje bidrag som var igår i Melodifestivalen.
Själv tyckte jag att det var det bästa startfältet utav dom alla 3 som har varit, så därför skriver jag lite kort om dom!

Alcazar: Vanligtvis så tycker jag inte om dom. Dom kör ju ungefär likadana låtar hela tiden och ser likadana ut. Men denna gång så tyckte jag att dom var riktigt bra! Låten var fartig, man ville upp och dansa på engång när man hörde den. Så den får faktiskt en hel 5 utav mig!

Johannes Bah Kuhnke: Jag tyckte att hans röst var bra oså, men låten var väl dessvärre inte lika bra. Den kändes tråkig.. Inge rolig att sitta och lyssna på. Så den får en 1 utav mig!

Elin Lanto: Jag har aldrig gillat henne som person och kommer aldrig att göra. Tycker hon är väldigt bitchig och otrevlig. Men hennes röst är rätt bra. Fast låten var också lite såhär bitchig, så nja.. Den får nog en 1 utav mig!

Erik Linder: Otroligt fin låt måste jag säga! Och hans röst är ju guld. Tyckte det var synd att den åkte ut helt.. Kunde ivarjefall ha gått vidare till Andra Chansen. Men så röstade inte Svenska folket. Den får en 4 utav mig!

Getty Domein: Ja, eftersom att låten inte var på svenska eller engelska, så förstod då inte jag så himla mycket utav vad han/dom sjöng. Men låten hade väl ett härligt sväng och hans röst i allmänhet var väl helt okej. Så den får utav mig!

Timoteij: Fy vad låten var bra! En väldigt speciell låt, med speciella instrument, men grymt bra var den! Jag håller verkligen tummarna för den i finalen. Den får en hel 5 utav mig!

Darin: Hans röst är alltid bra, dock är inte låtarna alltid de, men denna låt var väldigt bra! Det var ju en popballad och den föll mig i smaken (som jag skrev i gårdagens inlägg). Så den får en hel 5 utav mig!

Crucified Barbara: Hon som sjöng hade en väldigt bra röst. Deras framträdande var snyggt & bra, låten var helt okej. Tyckte dock att ref kunde ha varit lite mer fartig, för så jäkla fartig var den väl ändå inte? Men den får en 4 utav mig!

Kommentarer
Postat av: emmalindell.'

sv; okej, krya! nja, vet inte än. :)<3

2010-02-21 @ 12:01:19
URL: http://emmaliindell.blogg.se/
Postat av: Pällaah

sv: tack dsm! :D

2010-02-21 @ 12:36:24
URL: http://spekki.blogg.se/
Postat av: pällaah

Och du får krya på dig! :')

2010-02-21 @ 12:37:07
URL: http://spekki.blogg.se/
Postat av: Erica

JAg tycker Darin var bäst igår. :)

2010-02-21 @ 13:15:31
URL: http://faithhopelove.blogg.se/
Postat av: → YOULIA

sv ;; trevligt, jag längtar tills jag får lov !



allt bra idag? :)

2010-02-21 @ 13:20:10
URL: http://strumpsuck.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: jag vet inte riktigt :) sj ?

2010-02-21 @ 13:49:58
Postat av: → YOULIA

sv ; ajdå, jag har också blivit sjuuk ;((



vad händer idag? :)

2010-02-21 @ 13:59:07
URL: http://strumpsuck.blogg.se/
Postat av: julia fälling

Svar till anonym; Lite svårt att veta vem du är, för du skrev inte ditt namn eller din bloggadress. ;p

2010-02-21 @ 13:59:15
URL: http://jagheterjjulia.blogg.se/
Postat av: caroline '

jag tyckte att darin var skitbra !

jag tycker inte så mycket om darin annars, men nu fick han fan till det. låten hade mycket känslor och var rikigt stark. han gjorde hela låten skitbra. shit vilka tårar i ögonen man fick när han sjöng. :) <3

2010-02-21 @ 16:59:59
URL: http://ensomcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0