Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

21:42


Inlägget skrevs : 2010-01-25
Klockan : 21:42:57

Jag sa att jag antingen skulle skriva före eller efter träningen, nu vart det efter.
Sitter just nu och pratar med Carlis på msn. Trevligt som fan, hihi! På träningen så gick det ivarjefall super bra. (y' Vi körde på mycket bra & hade ett tempo som var bra. Kunde dock ha varit bättre, men bra nog var det iallafall! Får vi se om vi kan få ordning på tiderna och få två tider på K-säng, istället för en där & en på JT som är en hur liten sal som helst. ;o -.-

Men nu ska jag strax kila från datorn & göra mig iordning, sen blire sova. Vi hörs imorgon, godnatt alla!


Kommentarer
Postat av: Joachim

sv: ja men absolut:)

2010-01-26 @ 15:01:15
URL: http://cityboys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0