Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Äntligen slipper jag utväxten!!


Inlägget skrevs : 2010-01-03
Klockan : 21:43:27
Har varit i idrottshuset från tolv till sex idag. Satt först med Cilla & Josse, men sen stack Josse till några andra, jag och Cilla gick och käkade på 47:an, drog tillbaka te idrottshuset, satt med Anton & Noa, sen kom Julia, Evelina & Emma, satt med dom, sen kom Gustav, Tolo & Linus. Ja, mycket folk var det. ;p Men kulkul! Nora kom på 4:e plats utav 5, så inte så bra. ;( Arvika vann, 'men' på straffar.

Imorgon ska jag slinga mitt hår! Åh, fyfan va skönt det ska bli att få bort min utväxt, för den är verkligen sjukt ful nu. När jag går till spegeln på morgonen och ska platta håret, eller när jag kommer ut ur duschen... Haha, gud så fult det är. ;o Så imorgon blir det att slinga gyllen/ljusbruna slingor, små men många. Ska även 'snygga till luggen' lite, annars bara slingning. Så det ska bli roligt! :) Sen är det träning imorgon kväll också, najs tycker jag. (y' Lägger in ytteliggare några bilder på inlägget 'Hemma!' nu som jag sa att jag skulle göra. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Louise

hehe så bra:)



här är d eockså svinkallt. men ingen snö. jag vill bara ha värmen tillbaka. jag e en sommarmänniska:P kram

2010-01-04 @ 10:18:09
URL: http://laalee.blogg.se/
Postat av: louise christensen

aaaah jag ääälskar ligga o steka heeela dagarna :P hehe

2010-01-04 @ 11:46:35
URL: http://laalee.blogg.se/
Postat av: emmalindell.'

sv; haha ahmen "lol" julia :D<3

2010-01-04 @ 11:51:57
URL: http://emmaliindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0