Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Bra kämpat ivarjefall!


Inlägget skrevs : 2010-01-16
Klockan : 22:36:16
Kom hem från matchen för 1 timme sen ungefär. Vart 6-3 till dom. -.- Vi hade spelet oså, men vi sköt inte så himla mycket på mål och det är ju de man måste göra, annars kan det ju inte bli några mål. Men aja, vi spelade bra ivarjefall och vi kämpade! Nu försöker vi på nästa match som är hemma nästa helg istället. (y'

Jag har inte så mycket mer att skriva nu. Har hänt en liten sak, eller liten & liten... Rätt stor, men pallar inte att prata om det. Är rätt jobbigt kan jag säga. :( Men jag vet inte hur mycket jag kommer att sitta vid datorn nu och hur mycket jag kommer att skriva här. Vi får se lite hur det blir med allt och hur mycket lust jag har. Inte säkert att jag har sån stor lust, men jaja vi får se. Ni når mig på mobilen hela tiden annars! 0768422870 / juliafälling

Kommentarer
Postat av: Anonym

aa filmen var riktigt riktigt bra, slutet dock inte lika bra, men de lär komma en fortsttning;)

2010-01-17 @ 09:48:01
URL: http://laalee.blogg.se/
Postat av: caroline '

sv : tack julia :)

jag funderar faktiskt starkt på om jag inte ska klippa ungefär så. sjukt snyggt är det iallafall ;$ <3

2010-01-17 @ 13:05:36
URL: http://ensomcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0