Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Min RABIH!


Inlägget skrevs : 2010-01-22
Klockan : 21:01:28
Sitter just nu här i mitt rum i fotöljen och tittar på Let`s Dance. Rabih har nyss dansat och enligt mig var han jäkligt duktig! Han har faktiskt haft en hård vecka.. Allt med foten, hans danspartner, han fick byta partner och en massa. Hårt har det varit för han! Haha, men jag tycker i alla fall att han gjorde det bra, så se till nu att rösta på honom!!


Big Love <3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0