Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Nu är jag hemma!


Inlägget skrevs : 2010-07-19
Klockan : 22:52:13
Hej allihopa!
Efter att jag har varit borta i en hel vecka nu, så är jag äntligen tillbaka efter en underbar semester nere i Falkenberg. Jag har haft det såå bra. Har varit jättefina dagar, så min bränna är riktigt snygg nu. Hihi. Haft lite tråkigt väder två dagar ungefär, men det blev fint framåt kvällen och har faktiskt kunnat bada alla dagar och solat dem dagar det har varit lite sämre, så det har varit najs. Har också varit på Ullared med min mamma för var bara hon som ville följa med till det stora stället. Haha. Hittade lite småsaker där.. Inga stora, för tyckte inte det var så mycket att ha faktiskt.. Så mycket som annat folk har sagt att det finns där. Men det är väl sin egen åsikt osv. Hoppas att ni har haft det bra här hemma i Sverige tänkte jag säga! Hahah, nejnej Julia, helt fel. :') Men ibland känns det så när man kommer hem och skriver på bloggen att man är hemma och skriver "hoppas ni har haft det bra" osv ni vet, hehe. ;)

Självklart så ska ni få se bilder från semestern, men dom kommer jag inte att lägga upp idag, utan de får bli imorgon för jag är alldeles för trött nu, och har inte hunnit fixat dom lite smått eller nåt än heller så. Ni får dom imorgon.

Så får det bli godnatt nu också!
Denna vecka är jag på ett musikläger (och dans) på min skola faktiskt. Några "unga" som håller i det. Som alltså är proffs i dans och musik. Jag har musik med 5 st andra. Vi är som ett litet band.. Har riktigt kul ihop. Jag sjunger och spelar gitarr (elgitarr faktiskt). Så det är skojsigt! Så jag kommer inte blogga förens efter kl 18-19 dagarna som kommer nu i veckan.. Så att ni vet de. Och jag kommer att svara på era kommentarer imorgon, för nu är jag alldeles för trött för de. Ska också upp rätt så tidigt imorn. Kramar, godnatt!


En bild på bror och mig kan ni få som jag har hunnit kika lite på. ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin bild :) hur gammal är din bror då ?

Och tack Julia :)

2010-07-20 @ 01:29:33
URL: http://ellinorjustmeandmyself.blogg.se/
Postat av: JULIA (:

kolla min blogg, jag kollar din ;)

2010-07-20 @ 19:21:41
URL: http://juuuuuliaaaaa.blogg.se/
Postat av: Baby-S

Hej! allt brA ? :D

2010-07-20 @ 20:37:50
URL: http://bbys.blogg.se/
Postat av: Amanda

sv : hihi gör inge:) hur gammal är din bror? kramis

2010-07-20 @ 20:54:27
URL: http://typamannduuss.blogg.se/
Postat av: Lyllz :P

Frågestund hos mig hörru .. Fråga vad du än vill sötnos <3 Mellan himmel och jord ^^

2010-07-21 @ 13:32:28
URL: http://lyllz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0