Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Kondition ingår faktiskt också..


Inlägget skrevs : 2010-06-16
Klockan : 20:35:19
I innebandy! Det var bara jag & linn som var på träningen. Det tycker jag faktiskt är riktigt dåligt att inte fler kan komma som jag VET kunde egentligen. Och sen att man heller inte säger till, utan kanske bara struntar i det så att vi som är där får vänta på andra för att vi vet att dom har sagt att dom kommer, men sen inte gör det.. Det är nåt som jag blir väldigt irriterad på. Man behöver faktiskt kondition för att klara av en match i innebandy (och även i dom flesta andra sporter också), så bara för att man kanske inte har lust då eller tycker det är jobbigt/inte "har tid", så får man nog faktiskt ta sig tid till de.. Tycker jag. Tror nog att många andra i laget också tycker de dock. Och vi alla vet också att om vi inte tränar helst på båda träningarna, så får vi inte spela lika mycket på matcherna sen eller kanske tillochmed inte vara med, och alla vill väl vara med, inte sant ? Så jag tycker att vi skärper oss nu! Vi är trots allt ett lag och ska göra det tillsammans. ♥

Nu har pappa varit nere och grillat kött på gården, så det blir kött med klyftpotatis & sås till middag. Riktigt gott! Jag vet inte när jag skriver igen för ska titta på tv/film sen, så får se när godnatt-inlägget kommer. Puss & kram.


Kommentarer
Postat av: j

Cool bild!

ja avskyr dom oxå. dom kan väl prata om någe annat än deras tråkiga bröllop! ne just nu dissar ja våran kronprinsessa!

2010-06-16 @ 20:36:18
URL: http://johannasrosavarld.blogg.se/
Postat av: MAJA

sv; HAHAHAHA, rudeboy är ingen dålig låt lilla Julia. Du gillar den inte just nu bara för att... för att vi dansade och såg ut som fulla tjejer till den, säger vi :')<3

2010-06-16 @ 20:38:22
URL: http://majallarsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

SVAR; jag saknar ju dig jättemega mycket också, emn som du sa så ses vi snart igen :D <3

2010-06-16 @ 20:55:46
Postat av: ensomcaroline '

oj, glömde o skriva att det va från mig (a)

2010-06-16 @ 20:56:05
URL: http://ensomcaroline.blogg.se/
Postat av: thaipinnen ♥ - gör gratis designer

sv; jo det är bra, självdå?:)

2010-06-16 @ 21:53:46
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: moa

Nu sitter jag och min kompis uppe på landet framför brasan och värmer oss efter ett iskallt dopp i havet :)

2010-06-16 @ 22:09:50
URL: http://livetommoa.blogg.se/
Postat av: emmalindell.'

jag kom inte för att jag helt enkelt inte orka, kom ju liksom hem från örebro vid fem halv sex, och visst hade ju hunnit men var så sjukt trött! så som du brukar vara ibland. ;) så nu vet ni!<3

2010-06-17 @ 00:02:59
URL: http://emmaliindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0