Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Ledsen! Men fullt upp nu.


Inlägget skrevs : 2010-06-08
Klockan : 20:32:29

Hejhallå! Sorry för att jag inte har bloggat nåt på två dagar nu (tror jag det är?), men jag har haft fullt upp. Bara lever livet nu glatt tillsammans med min familj, vänner och klass som är såå underbar! Så ni vet. Men jag försöker komma igång nu helt igen som förut. Jag lovar de! Sommarlov på torsdag ju. (y)

Men nu tänkte jag berätta om Body&Brain som var idag!
Jo, det började med att alla klasser samlades i sina klassrum på morgonen. Alla hade fått en bunt med fråger i olika ämnen som man skulle svara på och så. Tog drygt lite mer än en 1 timma. Sen var det dags för uppvisningen utav vad man hade hittat på. Dom började med 9:erna, så vi var nästsist ut. Det gick asbra! Killarna skötte sig galant, gud så glad jag var efteråt. :) BÄST! Efter de var det dags för dom fyra olika grenarna golf, basket, skottkärreåk och dragkamp. Killarna vann dragkampen alla gånger, och vi tjejer 1 gång menmen! Sen var det helvetesstafetten. Första skulle sätta på sig kläder och sen en hjälm som var själva "pinnen" i tävlingen. Den skulle man ha på sig i alla saker man gjorde hela tiden. Så det var sätta på sig andra kläder och springa, säckhoppning, rulla däck, springa med vatten och ut på luftmadrass i vattnet och runda en boj (stav?) i vattnet, och de fick jag göra. Jävlar va jobbigt det var! Inte alls kallt i vattnet, men var jobbigt för benen och armarna. Så när man kom upp sen så var man lagom slut och hade ont i halsen, hehe. Så var väl ändå lite kyligt kanske! Men kul vare. :) Det sista var en helt vanlig stafett. Den kom vi nästsist på, hehe. Sen var det bara att vänta på alla resultat, och gissa hur nervösa vi var! Usch, haha. Men vet ni?! VI VANN UTKLÄDNADEN!! Fy va glada vi blev. Bara skrek och fick glädje tårar en del. :') Och vi kom 3:a i hela body&brain också. Tycker det var asbra! Så jäkla glad och stolt över klassen. Ni är helt enkelt bäst. Jag älskar er så det gör ont i mitt hjärta nästan! 7c föralltid. ♥♥

Nu ska Gustav ta över "internet" för vi har typ nåt konstigt nu för dom har inte kopplat in det riktiga än eller vad man säger. Och de kommer nästa vecka, så vi får dela på ett internet.
I alla fall så har dagen varit bäst! Och imorgon blir det en tävlingsdag till för mig, lotta & linn + mysdag!
Skriver igen imorgon när jag är hemma. Puss & kram! :)






Några bilder från dagen, och vi var Rosa Helikopter!
Mer kanske kommer nån annan dag.


Kommentarer
Postat av: Cajsa

jo tack, det funkar. själv?

2010-06-08 @ 20:58:18
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Madde

Jo det är fint med mig. vad ska du göra i morgon? kram

2010-06-08 @ 21:31:35
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: emelie

haha nej nej det är jag inte :o

jo det är bara bra med mig =)

2010-06-08 @ 22:16:58
URL: http://plimplom.blogg.se/
Postat av: w :)

okej :/



det är bara bra, hur äre själv? :)

2010-06-08 @ 23:12:53
URL: http://wiima.blogg.se/
Postat av: Hanna

hehe roliga bilder!

2010-06-09 @ 17:55:51
URL: http://smilingwaves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0