Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Nu är jag pigg igen


Inlägget skrevs : 2010-06-10
Klockan : 17:23:14

Somnade förut vid 13 nån gång, & vaknade här vid halv fem typ. ;$ Det var inte fel de! Skulle gå ner och titta på tv, men istället så somnade jag så skönt i soffan hihi. Nu sitter jag här ute på framsidan och lyssnar på musik och pratar lite på msn och så. Är väldigt svettigt i värmen, hehe. Men det är bara bra de!

Emma kommer hit typ halv sju eller nåt. Erika går med oss ner till gårn sen också där det är disco/spelningar som vi ska på. Sen möter vi även upp Elvira & Mathilda. :) Så vi får se hur kvällen blir, men anar att den blir mycket bra! Och jag hoppas även att ni får en underbar kväll. Vet inte om jag skriver nåt mer idag, utan de får jag se!
Och isånafall så kommer inte jag skriva förens imorgon eftermiddag, för ska sälja jordgubbar från 9-14 på dan och sen iväg till huset som blir av imorgon istället för idag. Så ni vet!
Puss på er alla ♥


Så ser man ut inför kvällen.


Kommentarer
Postat av: Cajsa

vad har du för dig då? :)

2010-06-10 @ 17:25:48
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: sofia

okj, musik :) & bloggen såklart!

2010-06-10 @ 17:27:49
URL: http://adayofmylifee.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv; Ja det tycker jag med, det är riktigt dåligt. Och nu när jag får en annan mobil så måste jag skaffa nytt startpaket med nytt nummer och allting, fy vad sur jag är. Det var ju några från 9;an som satt på den bänken så det måste ha varit någon av dom som tagit den. Ja, jag har spärrat, och mobilen är avstängd med ,VILKEN TUR!



sv; hihi, nej det behöver jag inte, tror du förstår mig :). Ska bli skönt att träffa "han" ivarjefall, för vi kommer ju ses på fritiden.

Men du har rätt den här skolavslutningen var något alldeles extra, och jag kommer aldrig glömma det. Tror jag vart lite ledsen med för jag tänkte på "han" när jag sjöng och mina känslor för honom och sånt. Sen så undrar man lixom hur han kan vilja ha en sån fuling som mig, när det finns tusen vackrare tjejer än mig, men samtidigt är man så glad för att just vi är "mycket bra" vänner!<3

2010-06-10 @ 17:45:01
Postat av: MAJA

sv; Ja det tycker jag med, det är riktigt dåligt. Och nu när jag får en annan mobil så måste jag skaffa nytt startpaket med nytt nummer och allting, fy vad sur jag är. Det var ju några från 9;an som satt på den bänken så det måste ha varit någon av dom som tagit den. Ja, jag har spärrat, och mobilen är avstängd med ,VILKEN TUR!



sv; hihi, nej det behöver jag inte, tror du förstår mig :). Ska bli skönt att träffa "han" ivarjefall, för vi kommer ju ses på fritiden.

Men du har rätt den här skolavslutningen var något alldeles extra, och jag kommer aldrig glömma det. Tror jag vart lite ledsen med för jag tänkte på "han" när jag sjöng och mina känslor för honom och sånt. Sen så undrar man lixom hur han kan vilja ha en sån fuling som mig, när det finns tusen vackrare tjejer än mig, men samtidigt är man så glad för att just vi är "mycket bra" vänner!<3

2010-06-10 @ 17:45:14
URL: http://majallarsson.blogg.se/
Postat av: Elin

Svar: Så jävla sjukt...

Jag får sommarlov imorgon och det ska bli minst lika skönt:D Vad bra att det är bra!

2010-06-10 @ 17:47:04
URL: http://lundbergelin.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag svarar på kommentarer och lyssnar på musik. Ska ni vara på gårn hela kvällen? Kram

2010-06-10 @ 18:26:08
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0