Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Superglad.


Inlägget skrevs : 2010-06-09
Klockan : 18:30:43
Just nu är jag superduper glad! Känns som att livet äger. Det är lite små saker här & där, men det gör ingenting, för lite problem måste det ändå vara liksom. Stora eller små. Men det ordnar sig alltid. Underbar vecka i skolan med klassen och andra klasser. Slutar imorgon och får då sommarlov. Underbart! Dock så vill jag inte vara ifrån klassen i drygt 2 månader. Känns inge roligt. Men får försöka träffas ett gäng under sommarlovet.

Idag så var det multisporten i skolan. Frivilligt att vara med på. Såklart så var jag, lotta & linn med! Askul vare, men väldigt jobbigt. Först så skulle man gå över en hängbro, och det var inte det enklaste. Och så var det läskigt! Fy, hehe. Plus att det stod en massa runt omkring och skrek "men ramla i nu!" och såna saker. -.- Men vi alla kom över utan att bli blöta, hah. Sen skulle vi springa till ett bad och paddla ut och runda "koner" och sen in igen. Sen blev det orientering, & det var de tuffaste. Var utspritt i halva Nora kändes det som. ;o Men vi hittade i alla fall alla 6 kontroller. Sprang tillbaka till skolan och där väntade det en hinderbana. Skulle göra olika saker. T. ex som att kasta ärtpåsar i en låda, och om man missade så fick man köra om, och linn och jag missade, så vi fick köra om två gånger till (hinderbanan alltså).. Suck! Men så motition fick vi idag i alla fall. Helt slut var vi efteråt. Nästa år kör vi igen, brudar! Love you!

Sen jag kom hem förut i eftermiddags så har jag bara setat här framför tvn i soffan och tagit det lugnt. Egentligen träning idag, men jag känner bara att jag inte orkar de efter dagen, så jag stannar hemma. Ska köra lite poweryoga istället som jag började med igår sen senare ikväll. ;) Kanske blir att titta fotboll vid 19 också, vet inte än! Och vet inte om jag skriver nåt mer idag eftersom vi bara har ett internet nu och min bror & mamma vill nog också sitta så.
Hörs imorgon isånafall, puss! ♥







Här är några till bilder från gårdagen, och det är Jossis bilder!
Fråga om ni vill ta!
Är på 8c först och sen vi, 7c ♥

Kommentarer
Postat av: Madde

Idag har jag jobbat hela dagen och sen fick jag hem ett spännande paket också :D Hur mår du? Kram

2010-06-09 @ 20:13:20
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0