Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Vart ska man idag?


Inlägget skrevs : 2010-06-12
Klockan : 11:48:40

Har vaknat flera gånger imorse, fast aldrig gått upp. Så kan väl säga att jag vaknade vid halv elva för det var då jag gick upp. Nu ligger jag här i sängen med datorn i knät. Min morbror och moster är här på besök, så känner mig väldigt trevlig som ligger uppe i min säng och håller på med datorn, hehe. Men ska straxt gå ner till dom tänkte jag. Fika lite oså. Jag hoppas att ni har sovit gott inatt i alla fall. :)

Jag har då ingen aning om vart jag ska ta vägen idag ? Vädret är sisådär ute just nu i alla fall, så vi får väl se hur det är sen. Och juste, nu har vi sålt huset helt eller vad man ska säga. Vi har överlämnat nycklarna till dom som ska flytta in. Känns inge roligt att lämna de.. Känns på nåt sätt overkligt faktiskt, för varken jag eller nån annan i min familj trodde att vi skulle flytta ifrån huset. Så klart att det känns tungt. Men samtidigt så trivs jag väldigt bra i det nya, så man får väl tänka så! Med tiden.

Nu ska jag rusa ner! Ha en bra dag, skriver sen kram.



Kommentarer
Postat av: Hanna

vad kul att ni fått sålt erat hus!

2010-06-12 @ 11:54:49
URL: http://smilingwaves.blogg.se/
Postat av: w :)

tack!



är jag? 96:a :)

2010-06-12 @ 11:55:22
URL: http://wiima.blogg.se/
Postat av: emsi

nej 50kr :)

2010-06-12 @ 13:29:48
URL: http://eeemilie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0