Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Hemmakväll eller utekväll?


Inlägget skrevs : 2010-03-05
Klockan : 14:29:17
Skolan gick fint. Lite trögt imorse bara. Linn, Charlotta & jag trodde att det var frukost i skolan, men det var de tydligen inte, och vi hade ju inte ätit nåt hemma eller så, så där satt vi vrålhungriga. Så vi gick upp till min pappa. Tog en frystpizza, blev lite värmd och sen apelsiner. Var tvugna att skynda oss ner till skolan igen för vi skulle börja, så jag gick och bar på en tallrik med apelsiner & pizza ute. HAHHAH, det var så jäkla kul! Och sen när vi kom ner till skolan så fick vi reda på att vi hade inställdlektion, så då vart man ju lagom arg. ;o Så då gick vi till dacapo och satte oss där och åt lite. Ja, gud vilken morgon kan jag ju bara säga! Men rolig var den. ;)

Nu sitter jag här hemma med Maja. :) Vi ska på kör sen vid 17. Och jag sitter och funderar på om det blir en hemmakväll eller utekväll idag ? Jag vet inte alltså. Isånafall blire att sova hemma hos Emma med kanske Elvira. Det vill jag ju, men jag är så jäkla trött! Och har lite ont i magen också. "/ Men jag får väl se.
Nu ska vi göra nåt... Kanske äta lite, vi får se! Ha en bra fredag. :)


Bilden är tagen vid jul, så lite gammal men aja!

Kommentarer
Postat av: Elin

haha ja det är svårt det där:P

ibland när kompisar säger " men kom med och festa" så brukar jag oftast känna att jag vill stanna hemma och typ mysa framför tv:n, men ibland så ger man med sig ändå :P

2010-03-05 @ 15:34:42
URL: http://lillpluppen.blogg.se/
Postat av: rebecca

Haha ja precis :P

2010-03-05 @ 16:01:17
URL: http://rebeccasliife.blogg.se/
Postat av: Runa

Sv: Det är bra tack =) Kul att höra =D

2010-03-05 @ 16:06:02
URL: http://runizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0