Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

"Hinder"


Inlägget skrevs : 2010-03-30
Klockan : 10:39:57

Idag stannade jag hemma pga att jag har ont i magen och har haft det enda sen igår kväll. Ingen aning om vad det är... Inte mensvärk iallafall. Kanske stress? Och också pga de så har jag inte kunnat sova så mycket inatt, så var väldigt trött när jag vaknade, och bestämde mig för att vila lite idag. Så är inte sjuk eller nåt sånt, men orkar inte sitta i skolan och ha ont i magen och vara trött. Känns så fel då tycker jag.
Vet inte om jag ska försöka sova lite mer nu, eller om jag ska upp och käka? Typ tvn kanske, hih.
Men jag skriver senare igen, hade gött!


Jag ryser. Fyfan va bra! Helt sjukt starkt gjort utav henne. Hennes kraft i rösten, hennes ord i låten.. Allt.
Magiskt.

Kommentarer
Postat av: nathalie

men gud, det där är så fruktansvärt jävla bra.

håller med dig om allt, orden ger en rysningar.

2010-03-30 @ 15:58:11
URL: http://nadalian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0