Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Rubrik,


Inlägget skrevs : 2010-03-07
Klockan : 16:41:44
Nu har man varit på innebandy på förmiddagen/eftermiddagen. Bror & jag mötte upp Felix och sen gick vi till idrottshuset. :) Satt med dom ett tag, sen gick jag bort till Cilla & Malin. :) Matchen i f94-95 slutade 5-8. Synd, men ni spelade bra! Sen stack man med Cilla. Hon följde med mig en bit, sen gick hon dit hon skulle vart det nu var haha. ;p Gick hem till Lisa en stund. Kollade på reprisen i Dating In The Dark och pratade oså. :)
Nu är jag hemma, ska snart sätta igång att plugga engelska. Har prov på onsdag, och jag fattar helt ärligt typ ingenting. Så jag är lite orolig! ;o Men det ska väl gå bra.
Vi hörs senare! ♥


Så ser man ut idag med lite redigering på bild oså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0