Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Förlåt mig, men mycket nu.


Inlägget skrevs : 2010-05-30
Klockan : 20:58:05
Hej alla söta!
Först vill jag be om förlåtelse för att jag inte har skrivit nåt här sen i fredags. Ioförsig så visste ni att jag inte kunde skriva igår på dan för att då flyttade jag, men på kvällen skulle jag ju ha kunnat gjort de, men nej det gick inte för vi har inget internet än i det nya huset. Tyvärr. Så jag fick klara mig utan det. Försökte fixa det imorse, men gick inte, så nu är jag alltså hos pappa där jag ska vara denna vecka, och här funkar det som vanligt.
Men i alla fall! Gick bra med flytten igår. Höll på från 8 till ungefär 16 nån gång. Man kan inte förstå hur mycket saker man egentligen har förens man tar ut dom. Shit säger jag bara! Vi blev nästan chockade. ;) Haha. Men är ju mycke mindre plats nu, så vi måste ju ge oss av med en del saker.. Så är det ju. Men mitt rum är klart nu, och det blev jättebra tycker jag! Så jag är nöjd och kommer trivas väldigt bra där känner jag. :)

Idag har det varit konsert med sångpedagogen och hennes andra elever + en massa andra som inte sjunger. Jag sjöng duett med 3 andra. Gick bra måste jag säga! Så det var kul. :) Efter de åkte jag och pappa och käkade på en pizzeria. Smarrigt! Sen stack vi och handlade lite, sedan hem. Och nu sitter jag här då och kollar runt lite. Ska snart sätta mig framför tvn och titta på nån film tror jag. Imorgon är det skola igen, och nu är det sista jobb-skol-veckan. Fyfan va bra det känns! Skitglad! När slutar ni? :)


Charlotta, Jag & Linn!

Kommentarer
Postat av: soojoo!

haha ja, dom tänker nog samma om oss som sagt hah :)

ja precis, de är ju skönt det iallafall så behöver du inte oroa dig eller något sådant :) <3



vad har du gjort idag då gumman :)? ♥ Söt bild!

2010-05-30 @ 21:07:31
URL: http://ssofiejohanssonn.blogg.se/
Postat av: soojoo!

ja absolut :) det bästa är att du inte är ledsen gumman! Jag förstår hur du känner och tänker har varit på samma plats, det är jobbigt men man måste tänka på sitt bästa också och vad som är bäst i längde..



åh vad roligt, gick de bra :)? idag har jag bara tagit det lugnt mesta dels :) <3

2010-05-30 @ 21:15:53
URL: http://ssofiejohanssonn.blogg.se/
Postat av: matilda

Sv: haha japp:)

2010-05-30 @ 21:25:33
URL: http://livebyme.blogg.se/
Postat av: matilda

Sv: svarar på komentarer:)

2010-05-30 @ 21:34:56
URL: http://livebyme.blogg.se/
Postat av: Sagha

slutar vi på fredagen eller på torsdagen?:)

2010-05-30 @ 21:39:05
URL: http://ibeliveinyou.blogg.se/
Postat av: soojoo!

JA det ska man absolut göra :) helt rätt vännen!

vilken tur då :) hur gammal är du förresten vännen :)?<3

2010-05-30 @ 21:41:15
URL: http://ssofiejohanssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0