Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Hemkommen precis.


Inlägget skrevs : 2010-05-06
Klockan : 22:23:58
Godkväll, hehe!
Nu har jag ääntligen kommit hem, efter den långa men otroligt roliga dagen! Har haft det jätte mysigt inne i Örebro stad med mina tjejer. ♥ Skämt ut oss lite, skrattat som bara den (mest jag ioförsig), åt allt och inget ni vet! Hihi. Shoppat, käkat oså. Orkar inte skriva något mer om dagen idag, så det får komma imorgon istället eftersom att det är så sent nu, och jag måste hoppa i säng för att jag ska klara av skoldagen imorn! Men kan säga också att teatern som jag var på med Anna, Ida och Kasper var otroligt bra! Fy så bra Peter är. :) Berätta mer om den imorgon med!
Nu ska jag fixa mig och sen slagga. Vi hörs imorgon, godnatt!



Haha, fjortis man är med munnen och allt. ;$ Inte meningen!
Men köpte i alla fall glajjorna på bikbok för 79,50kr.

Kommentarer
Postat av: Else-Linn

svar: Aha, en lång dag :) snygga brills :)



Jag har jobbat jag :) Sen bara slappat, vilket jag känner behövs :P

2010-05-06 @ 23:12:02
URL: http://elselinn.blogg.se/
Postat av: Else-Linn

Svar: Det behövs oftare än man tror ;)

2010-05-07 @ 12:32:41
URL: http://elselinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0