Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Så kul man kan ha!


Inlägget skrevs : 2010-05-13
Klockan : 00:41:57
Hej!
Nu är jag hemma efter allt denna kväll. Först var det en jobbig springtur med några tjejer från laget + Annie (våran tränare), sen ett jobbigt konditionspass på gräs, sedan in och spela lite med 98-tjejerna, men eget val de så de fick jag ta hehe. Tränade bara drygt 30 min med dom, för skulle iväg till Svenssons sen. Där väntade det mat. Så gott! Riktigt hungrig var jag efter kvällens träningar. :) Sen satt vi och pratade oså. Lisa och jag gick ut med Peppe (deras hund) i regnet. Hatar regn! Ska tydligen regna hela långa helgen också... Suck. -.- Sen blev det dator och efterrätt! Satt och skrattade som aldrig nånsin vid datorn alltså. Vilka löjliga personer de finns.. HAHA! Ibland är livet bara för kul. Sen tittade vi på en massa GAMLA foton och hittade ett par som slank upp på fb också, så gå in och sök på mitt namn (julia fälling), bli vän och titta mappen. ;) SJUKT SNYGG/A!

Nu är jag då som sagt hemma, & klockan är ju tjugo i ett,
så ska ta på mig min t-shirt och krypa ner i sängen. Oh.
Vi hörs imorgon då jag också ska på inspelning vid 11! :) GODNATT


Ser kanske inte så bra, men är iaf Lisa & jag för typ e-elva år sen

Kommentarer
Postat av: Marika

Var med i min Veckans blogg tävling!:)

2010-05-13 @ 10:57:33
URL: http://missychick.blogg.se/
Postat av: jessica

Okej :D Vad händer idag?

2010-05-13 @ 11:10:10
URL: http://priyan.blogg.se/
Postat av: Marika

Sv: Kul att du är med:)

2010-05-13 @ 11:47:25
URL: http://missychick.blogg.se/
Postat av: Marika

Sv: :)

2010-05-13 @ 12:05:37
URL: http://missychick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0