Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

22:16


Inlägget skrevs : 2010-11-22
Klockan : 22:16:24
Var nere och kikade när brudarna tränade förut. Såg riktigt bra ut!! Efter ett tag mötte mammi mig påvägen hem. Vill inte gå ensam hem (eller vart jag nu ska) nu när det är så mörkt ute.. Skulle inte tro att jag är ensam om det? Det är lite obehagligt. I alla fall. Just nu sitter jag och dricker glögg, fööör gott! Har studiedag imorgon, så inte behöver man gå och lägga sig så tidigt ikväll heller nej! Hihi, verkligen gött! Men har inte så mycket att skriva nu, så jag avrundar nog detta inlägg. Hoppas ni har det bra i mörkret! Hihi. Seya tomorrow!


Bild från i somras då jag var i Stockholm faktiskt!
Kanske man inte ser så väl på bilden dock men.. ;)
Men jag var brownie där! OH

Kommentarer
Postat av: Matilda

Okejokej :)<3

2010-11-22 @ 22:49:23
URL: http://bahmatildas.blogg.se/
Postat av: missay

åh vad gott med glögg :D

2010-11-23 @ 06:29:00
URL: http://missay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0