Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Babbel & babbel från lilla mig..


Inlägget skrevs : 2010-11-30
Klockan : 20:53:50
Kom hem från mötet vid åtta ungefär. Slutade lite senare än sagt. Vi pratade i varje fall om en massa. Orkar inte ta upp alla punkter här precis, inget intressant för er heller att veta så. xd Men det var rätt.. intressant. Man kan tro att det är jättetråkigt att vara med på sånt här och sitta och lyssna på saker som man i vanliga fall kanske inte tänker så mycket på, men borde göra..? För det är faktiskt så. Med en del saker. Och att få delta i allt också. För det första så blir lärare väldigt glada (hihi) och man får ett litet + i kanten. Och för det andra så är det nyttigt för en själv och sen kul att få "bidra med något", eller hur man nu ska säga de. Lärare ser ju saker från sitt perspektiv, och vi elever ser saker från vårat perspektiv, och jag tror det kan vara bra för lärare/vuxna att få höra våra åsikter och se hur vi tänker och tycker osv. Sen får vi kompensation för det här också, alltså ta ledigt från skolan dem antal timmar vi går på det här, som då är efter skoltid men som har med skolan att göra. Och det är väl alltid nice, men inte de man tänker på, inte jag i alla fall. Helt enkelt kul att få säga sitt och hjälpa.

Nu ska jag inte babbla mer om skolan osv! Höhö.
Antingen går jag in till tvn och sätter mig där nu, eller så sätter jag på en film på datorn och lägger mig i sängen och stirrar på den ett tag innan jag sen somnar? Det är bara de att jag har inte så bra filmer på datan.. Så mja, svårt val.. Haha! Aja. Sista jag skriver för idag/ikväll i alla fall, så vi höres imorgon. Byebye!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hej!:D kommit tillbaka från en bloggpaus som varade i en hel månad! Allt bra med dig? Vad tycker du om min nya header?:)

2010-11-30 @ 21:10:53
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0