Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Breddläger 3.


Inlägget skrevs : 2010-11-21
Klockan : 11:24:36
Godmorgon! Gick upp vid drygt tio. Käkade frukost med mamma framför tvn i soffan då. Nu tänkte jag skriva ett litet snabbt blogginlägg innan jag ska sätta mig ner och plugga lite innan Charlotta och dom kommer och hämtar mig. Har hemkunskapsprov på onsdag.
Jag är inte alls taggad för att åka iväg och spela/träna innebandy en hel eftermiddag nu... I fem timmar blir det sammanlagt. Med lunch en timme. Men det är ju ändå roligt! Och att få sammarbeta med dom som man i vanligafall spelar mot och tacklar över sargen. ;o Hahah, nejmen! Så det ska väl ändå bli roligt liksom. Och jag blir nog mer taggad om ett par timmar, när jag har kommit dit och så.
Får se om jag orkar skriva nånting ikväll, men tror inte de, för kommer hem runt nio nån gång, och då är jag nog rätt så slut skulle jag tro. Så vi hörs imorgon efter skolan igen. Hoppas ni får en bra söndag! :)

Kommentarer
Postat av: missay

jaha okej. :) Haft en bra helg?

2010-11-21 @ 12:31:43
URL: http://missay.blogg.se/
Postat av: Ida

funkar din blogg.se som det ska, kommer du in på bloggar osv? :) min funkar knappt :( jag kom in på din men knappt någon annan. :/ funkar det att gå in på min blogg?

2010-11-21 @ 17:38:11
URL: http://ipeterson.blogg.se/
Postat av: mizthanguyen

Nu är tävlingen avgjord, kika in för att se om just du är en av vinnarna! Om du inte vann denna gången har du chans att vinna nästa vecka från och med

imorgon!

2010-11-21 @ 22:25:40
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/
Postat av: BeBrave

inte mkt :)sj?

2010-11-21 @ 22:36:53
URL: http://bebrave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0