Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Chillidilli


Inlägget skrevs : 2010-11-26
Klockan : 14:58:29

Fredag - SO, biologi, matte, syslöjd/träslöjd och engelska. Provet imorse i SO-geografi gick bra! Skrev inte i alla landskap, kanske 6 st jag lämnade, men skrev i och svarade på allting annat, så tror nog att jag kommer få rätt så bra. Var inte ett precis svårt prov, det var ju bara att man var tvungen att minnas städer i norden och landskap osv. Aja! Linn och jag skulle stå i skolans caféteria sen efter första lektionen. Blev mycket diskande. Kanske inte så jätteroligt, men var ändå helt okej. Vi trodde att vi skulle få baka och så, men det fick vi inte för det "gör man" aldrig på fredagar tydligen.. Höhö. :( Nejmen vi klarade oss ändå! Haha. Men i alla fall. Slutade vid tjugo i två. Gick hem då, till pappa. Har alla mina saker hos mamma eftersom jag har varit där denna vecka, men jag ska på kör vid fem så då tänkte jag att jag likagärna kan gå hem till pappa för är mycket närmare till kören sen och så. Även fast mamma kunde skjutsa mig... Men var väl också för att jag var för trött för att gå hem.. Till mamma. ;$
Nu sitter jag här och skriver. Ska väl inte göra så mycket innan fem. Efter kören blir det träning, sen ska jag titta på match. Vet inte när vi hörs igen, men ikväll nån gång! Ha en bra fredag :)


Kommentarer
Postat av: Sarah

hej! fin blogg! allt bra?

2010-11-26 @ 15:21:47
URL: http://naglarochmode.blogg.se/
Postat av: Moa

fin blogg ♥ ha en mysig fredags kväll ♥



ps. vill du att jag ska länka från min blogg till din blogg? Kolla då på min blogg hur du snabbt och enkelt blir länkad ♥

2010-11-26 @ 18:49:05
URL: http://littlemoa.blogg.se/
Postat av: Ida

Vad ska du göra för kul i helgen? :)

2010-11-26 @ 20:40:19
URL: http://ipeterson.blogg.se/
Postat av: missay

jag har bowlat och ätit mat med familjen :) Du då?

2010-11-26 @ 22:09:42
URL: http://missay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0