Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Det bevisar att det är mycket att komma ihåg


Inlägget skrevs : 2010-11-08
Klockan : 21:46:25
Träningen gick fint! Körde match dom sista 30 minutrarna, och jag körde verkligen på! Kände när jag kom in på byte att jag var lite anfådd (stav?) och sånt så hihi, var ju bra! Vi är laddade! Sen jag kom hem vid ungefär halv nio så har jag hunnit med att äta, pluggat matte och tittat på tv. Nu ska jag göra mig iordning och sen bädda ner mig under täcket i sängen och läsa lite. Hade tydligen fått en läxa i svenskan att man skulle läsa en bok under lovet som man sen denna vecka skulle/eller skall redovisa muntligt om, och det hade jag helt glömt bort, så har då alltså inte gjort det. Men man får redovisa på måndag nästa vecka också, så det var ju bra! Hehe. Inte kan man komma ihåg allt heller...

Vi hörs imorgon efter skolan och sången! Sov så gott sen när ni lägger er!

Kommentarer
Postat av: Victoria Eklund

Sv, okej va bra! :)

2010-11-08 @ 22:50:23
URL: http://victoriaeklund.blogg.se/
Postat av: Caroline

Sv; Tänkte mest på headern, hade ps förut men de försvann och sen va din fin =) Men ja kan kolla runt lite och så kan ja säga till om jag hittar något speciellt ja vill ha =)

2010-11-09 @ 08:03:22
URL: http://carolinedesiree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0