Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Det öser ner regn i lilla Nora


Inlägget skrevs : 2010-11-02
Klockan : 16:54:46
Hej på er sötnosar! :D
Hade väckning på mobilen vid 9, men kom inte upp då utan somnade om till drygt 11. Skulle egentligen ha gått ner till idrottshuset och spela innebandy, därför jag hade väckning vid nio, men har inte haft min bästa nattsömn inatt så jag orkade helt enkelt inte ta mig upp. Sen vid elva då när jag vaknade igen så gick jag upp och åt lite frukost och satte mig vid tvn. Drog mig ut vid kvart i ett för att gå till frissan och klippa & färga mig. Det blev jättebra! Mycket nöjd med färgen. Brunt med lite rött i. Såå snyggt! Skulle egentligen ha tagit fyra bussen in till Örebro för att sen bli upphämtad av pappa, men nu är det så att jag ska inte åka till Caroline för det har blivit en massa strul. Väldigt tråkigt, men finns inte så mycket att göra tyvärr. :/ Får bli en helg här framöver istället. Och du vet gumman, att jag är inte ledsen! Och det ordnar sig. ♥ Så nu tänkte jag sätta på en film och mysa lite inne medans det spöregnar ute. Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: alma

okej, vilken film då? :D

inte så mycket har tråkigt och svarar på kommentarer ;)

2010-11-02 @ 17:36:28
URL: http://jarnung.blogg.se/
Postat av: Victoria Eklund

Sv, nope, ska bara ta det lungt, själv då?:)

2010-11-02 @ 18:26:10
URL: http://victoriaeklund.blogg.se/
Postat av: Victoria Eklund

Sv, okej va skönt:)

2010-11-02 @ 19:42:04
URL: http://victoriaeklund.blogg.se/
Postat av: ' CAROLINE

jag hoppas verkligen att vi kan ta det nån helg framöver istället.. så himla synd att det skulle bli såhär :( <3

2010-11-04 @ 17:10:26
URL: http://ensomcaroline.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0