Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

För trött


Inlägget skrevs : 2010-11-29
Klockan : 21:24:04
Orkade inte med att gå och träna förut, så jag struntade i det. Första gången jag hoppar en träning för att jag är trött, tror jag? Men har ju spelat innebandy sen halv nio imorse till efter lunch (sammanlagt i 105 min, 15 min var varje match), så jag var lite mör. Men tror jag tränarna förstår faktiskt! Så under denna kväll så har jag mest sovit i soffan. Somnade kvart i sex och vaknade halv sju, det var då jag insåg att jag inte orkade gå iväg till träningen, sen somnade jag om igen och vaknade en timma senare. Mycket skönt måste jag säga! - Nu ska jag krypa ner i sängen och sätta på en film på datorn innan jag blir lite tröttare och kan somna.
Hörs imorgon efter skolan och sångp.!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Snygg header :)

2010-11-29 @ 23:38:01
URL: http://lovisalindstrom.blogg.se/
Postat av: missay

man får hoppa träningen då och då ;)

2010-11-30 @ 09:31:24
URL: http://missay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0