Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Fullproppad helg, så man säger va?


Inlägget skrevs : 2010-11-12
Klockan : 15:43:44
Älskade fredag är här! Skitfin skoldag har det varit. Matteprovet gick bra! Har två frågor kvar på b-delen, så ska fortsätta med det på tisdag. Annars är allt klart, och jag känner mig rätt säker på de jag svarade så vi får se vad det blir för poäng/betyg. En fråga jag inte svarade på.. Men annars så. Slutade tjugo i två. Gick hem i snöplasket då. Usch, inge roligt väder ute nu. Blött och rått! Vill ha snön och det fina vädret tillbaka. Men aja. I alla fall, om en timme blir det att dra iväg till sångövning med kören. För imorgon är det dags! Har inte berättat det här för er tidigare, men Noras ungdomskör (som jag är med i) + andra körer här i Nora ska vara med i tv på julafton, juldagen, nyårsdagen och någon till dag här i vinter/jul! Ska bli skitroligt och spännande! Så imorgon kl 8 ska vi vara på plats för sminkning och fix inför den första tvinspelningen. Sen är den andra på söndag. Så fort jag vet vilken tid dessa program kommer sändas så skriver jag ut det här, men vet att dom kommer sändas på kanal2, och den kanalen har väl alla? Så då måste ni kolla! Leta på mig. (a) Haha. Så denna helg kommer bli en skapligt stressad, men rolig helg. :D

Ska ni göra något speciellt?
Hörs ikväll!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Kom in och svara på dagens fråga på min blogg! =)

2010-11-12 @ 16:48:36
URL: http://carolinedesiree.blogg.se/
Postat av: Caroline

Sv; gud vad roligt!!! Jag ska bara vara hemma tyvärr :/

2010-11-12 @ 19:17:38
URL: http://carolinedesiree.blogg.se/
Postat av: jossse

nu kan du kika in och försöka lära dig ! =)

2010-11-12 @ 19:33:39
URL: http://josefinsundin.blogg.se/
Postat av: Caroline

Sv; jo både skönt o inte. hade velat träffa lite kompisar o så men ingen kan :/

2010-11-12 @ 19:58:33
URL: http://carolinedesiree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0