Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Gör ditt bästa!


Inlägget skrevs : 2010-11-16
Klockan : 19:10:48
Hallå!
Dagen i skolan har varit rolig & bra. Fortsatte med mitt matteprov för jag hade två uppgifter kvar, men redan då när jag fick tillbaka det så hade jag VG, så jag blev skit glad! Trodde verkligen att jag inte skulle få högre än G, men det fick jag! Fick 31/40, 37 var MVG, så var nära på VG+ tillochmed. Asglad! Hihi. Men visst blir man väldigt glad och förvånad när man får högre än vad man trodde ? Så på dom proven vi hittills har haft så har jag fått VG. Fast dock har vi bara haft två, men ändå! Förra året fick jag tre G på sträck innan jag höjde mig till VG på dom två sista. Så detta visar något bra, hihi! :) Men man ska alltid göra sitt bästa. Och kämpa inidetsista, och verkligen visa att man kan och vill. Väldigt viktigt! Tycker jag. Men i alla fall. Slutade kvart över tre. Ida och jag stack till sångpedagogen då. Sjöng julsånger där. Riktigt trevligt med lite julsånger! Ska och sjunga om en månad för några gamlingar på ett hem, och då ska vi sjunga jullåtar, så vi kikade lite på vilka och så. Efter lektionen där så gick jag hem. Sen har jag inte gjort så mycket mer. Tittat lite på tv, sovit (nästan).. Nejmen jag är sjukt trött. Har varit de enda sen jag kom hem. Men är van vid att vara de nuförtiden. Nu när det är så mycket i skolan och så. Nu ska jag i alla fall hoppa in i duschen, sen vid åtta blir det Sveriges skönaste familjer! Så vi hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0