Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Innebandyturnering


Inlägget skrevs : 2010-11-29
Klockan : 17:28:43
Idag har det då varit 8;ornas innebandyturnering i skolan. Vi spelade första matchen imorse vid tjugo i nio ungefär. Vann då med 2-1, skönt att börja turneringen med en vinst. Sen så spelades det på och vi vann en till match med 8-0 eller om det blev 8-1, är inte riktigt säker på resultatet, men skitsamma. Sen spelade vi en oavgjord, 2-2 blev det då. Och så förlorade vi en med 2-3, och så spelade vi en till lika som blev 2-2. Så jag tycker allt att vi fick till rätt bra resultat! Även fast det var saker man hade kunnat gjort bättre osv, så gick det riktigt bra. Efter en match så blev vi frustrerade, sura, besvikna, och ja, m.m. Tror lite berodde också på att vi var lite trötta.. Var ändå då våran 5:e match, så klart man är trött liksom. Och sen lite andra saker, men det struntar vi i nu! Vi var ett lag, och det var därför vi var så "inriktade" på hela turneringen och verkligen ville något med den. Tillskillnad från vad andra ville, inte vet jag? Men nog om de. Vi kom till semi och förlorade tyvärr där, så vi kom 3a tillslut. Men en väldigt välförtjänt tredje plats! Helt klart! Och killarna i klassen kom tyvärr sist (6a), men tycker ändå dem har varit duktiga. ;)

När jag kom hem blev det direkt in i duschen och försöka få bort den gröna färgen man hade på sig. Vi skulle vara aliens, eller föreställa i varje fall haha, många tyckte att vi mer såg ut som shrek, så tror att vi döpte om oss till de istället? Hehe. Men gick väl bra de med! Sen har jag bara legat och degat i soffan framför tvn. Tänkte faktiskt gå och lägga mig och vila ett tag nu i sängen, för ikväll är det träning och faktiskt träningsmatch mot ett kill-lag, så visst vill man vara på g då! Hörs efter träningen ikväll runt nio kanske.


Maja & Linn, så gulliga!

Erika, Lollo, Maja, Linn, Charlotta, Elvira, Jag och Maja. Nästan alla tjejerna.

Elvira sötnos och Majas huvud oså

En Maja snygging!


Trodde att jag skulle ta mycket mer bilder än vad jag gjorde, men det hanns liksom inte med.
Man orkade inte gå och hämta kameran.. Hehe. Så ni får nöja er med dom här!

Kommentarer
Postat av: mickis

svar: det är bara bra, hur är det själv?

kram

2010-11-29 @ 18:27:42
URL: http://micaelaforssenmattsson.blogg.se/
Postat av: LENA ♥

okej :) jag ska plugga med en vän :p kram ♥♥

2010-11-29 @ 18:48:49
URL: http://lenakarlsen.blogg.se/
Postat av: olivia-drömmen mot att bli fotograf

fin blogg :D

alltbra?:)

2010-11-29 @ 19:10:55
URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/
Postat av: olivia-drömmen mot att bli fotograf

sv: toppen med mig, gjort idag då ?:D

2010-11-29 @ 20:12:08
URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/
Postat av: olivia-drömmen mot att bli fotograf

sv: oj, vad det kul då? :D

jag har gått i skolan och fixat lite ;)

2010-11-29 @ 21:14:58
URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/
Postat av: missay

vilka fina bilder :D

2010-11-29 @ 21:16:44
URL: http://missay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0