Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Lill-lördag


Inlägget skrevs : 2010-11-24
Klockan : 17:22:40
Toppen dag har det varit! Som ni har fått hört ett x antal gånger förut, så älskar jag onsdagar! Både i skolan och hemma, hihi. Hade prov i hemkunskap och känns som att det gick riktigt bra! Vore kul med ett VG, men det man först och främst ska hoppas på är att bli godkänd, så det gör jag. Sen får vi se om det blir ett g eller något högre! Sen bakade vi också smörgåsmuffins. Kan låta lite konstigt, tyckte jag med när jag hörde att vi skulle göra de, men dom blev riktigt bra faktiskt! Så fick man ha på smör/marmelad/sylt, så det blev rätt så smaskigt måste jag säga. Och väldigt enkla att göra! Om det är någon som är sugen på att få veta receptet på dom, så säg gärna till då så kan jag skriva ut det här på bloggen. I vilket fall så, nu är jag hemma! Slutade halv fyra, efter dansen (a-tiden). Hoppade in i duschen direkt när jag kom hem eftersom att jag var lite svettig oså efter att vi hade dansat och hållt på med kroppen en timme. Sen har jag käkat och pluggat. Nu behövde jag sätta mig vid datorn och lyssna på lite musik, så det gör jag just nu. Oh så skönt! Tänka på annat än bara plugg. För just nu är det väldigt mycket plugg i ens huvud. -.- Men Julia, det fixar du! Hihi. Nu ska jag fortsätta att njuta av musiken och även titta lite på geografin. Huhu. Sen vid sju blir det träning, och skriver inget innan dess, så runt halv nio hör ni av mig igen, tror jag. Puss!



Kommentarer
Postat av: rebecca

sv:tack :)

2010-11-24 @ 18:07:48
URL: http://rebeccamalmberg.blogg.se/
Postat av: missay

ja allt är jättebra. Börjar bli lite trött bara ^^

2010-11-24 @ 20:38:57
URL: http://missay.blogg.se/
Postat av: missay

naaw tack vad snäll du är :D

2010-11-25 @ 15:00:56
URL: http://missay.blogg.se/
Postat av: rebecca

min dag har varit helt okej hur har fin varit? :)

2010-11-25 @ 15:55:35
URL: http://rebeccamalmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0