Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Lista med frågor & svar..


Inlägget skrevs : 2010-11-23
Klockan : 13:19:27

SKULLE DU HELST
1. pierca tungan eller läppen? - vet inte riktigt faktiskt..
2. vara seriös eller oseriös? - jag är väl oftast seriöst, fast jag skojar rätt mycket oså, så..?
3. Dricka grön eller röd mjölk? - grön mjölk
4. Brinna upp eller drunkna? - vilken fråga! inte fan vet jag. vill heller inte ha något svar på de från mig.
5. Umgås med dina föräldrar eller vänner? - vänner.


SVARA ÄRLIGT

1. tycker du om någon nu? - nej det gör jag inte
2. har du skolkat? - nej.
3. varmt eller kallt? - varmt!!
4. soligt eller regn? - sol! ingen tvekan!
5. fanta eller cola? fanta isf
6. är du nyttig av dig? - det tycker jag väl att jag är?


OM MIG

1. vad heter du? - Julia Fälling
2. syskon? 1
3. Vart bor du? - Nora
4. Hur många barn vill du ha? - högst 3.
5. Vill du gifta dig? - ja det vill jag.
6. Favorit tid på dagen? - kvällarna
7. Humör just nu? - rätt så pigg
8. Sugen på just nu? - pepparkakor


HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA

1. Pussat någon? - nej
2. Sjungit? - självklart!
3. Blivit kramad? - nej (eller godnatt kram av mamma bara men ;$)
4. Känt dig fånig? - hah njej
5. Saknat någon? - nejdå
6. Dansat galet? - nej
7. klippt håret? - nej
8. Gråtit? - nej


GREJER
1. Har du blivit jagad av polisen någon gång? - nej ;s
2. Har du en hund? - nepp
3. Sover du helst ensam eller med någon? - tillsammans med någon är väl alltid mysigare
4. Tror du på spöken? - neej
5. Är du mörkrädd? - ibland..
6. Vad vill du ha just nu? - skulle kännas skönt att ha någon nära.. en kille. som man vet finns där.


KÄRLEK
1. Är du singel nu? - japp
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? - långa, absolut.
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? - det är jag. om den andre också är det/skulle vara det!
4. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? - lite kanske.. men var för att det hände en "speciell" sak efteråt.
5. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? - nej, jag blir inte svartsjuk. sån är inte jag!
6. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? - nej. ;o
7. Har du varit på en blind-date? - nejj
8. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de? - självklart!!
9. Saknar du någon av dina ex? - klart att man kan tänka tillbaka på sina gamla förhållanden ibland. men vet inte om jag "saknar" någon..
10. Somnat gråtande pga kärleken? - jao
11. Brukar du tänka på dina ex? - svarar samma som på fråga 9. det finns en anledning till att det heter "ex" också & att en del blir ex.
12. Nån kärlekslåt som påminner dig om någon? - njae, vet inte riktigt..


KOMPISAR

13. Har du nån bästa vän? - charlotta!
14. Är du ofta med dina vänner? - sällan på vardagarna, men vi försöker på helgerna.
15. Vad brukar ni hitta på? - bara umgås och ha kul! hitta på olika saker.
16. Kan du vara dig själv med dina kompisar? - klart jag kan! annars skulle det inte vara några riktiga kompisar.
17. Vem vet mest om dig? - svårt att säga faktiskt.. jag vet inte riktigt just vem.. kanske lisa?

OM DIG
1. Hur lång är du? - 1.62 (känns som att jag har krymt :( har bara växt 1 cm på ett år drygt, sorligt haha).
2. Vart bor du? - har redan svarat på att jag bor i Nora.
3. Är du nöjd med ditt rum? - jadå!
4. Villken är din riktiga hårfärg? - blond
5. Vad väger du? - tänker jag inte gå ut med här. har inte ni någon nytta av i vilket fall så. 
7. Har du någon sjukdom? - nej
8. Är dina föräldrar skilda? - ja
9. Gillar du skolan? - ja det får jag lov att säga att jag gör!
10. Hur svarar du i telefonen? - ah det är julia - typ så.

VAD
1. Åt du senast? - frukost
2. Drack du senast? - saft
3. Har du på fötterna? - raggsockor
4. Lyssnar du på just nu? - amnesia - cheryl cole
5. Gillar du mest hos dig själv? - att jag är rakt på sak. jag går inte en massa genvägar. jag står med båda fötterna på jorden och jag trivs med mitt liv. jag trivs med mig själv helt enkelt. vågar stå för att det här är JAG!


Kommentarer
Postat av: kyntii

sv: hej, jo det är bara bra med mig, lite trött dock ^^

hur är det med dig då? :)

2010-11-23 @ 13:39:01
URL: http://mirakelprinsessa.blogg.se/
Postat av: missay

hrliga svar :)

2010-11-23 @ 15:40:41
URL: http://missay.blogg.se/
Postat av: PinkieLaady

sv; jo tack det är bara bra :) med dig själv då?

2010-11-23 @ 18:32:19
URL: http://pinkiedesign.blogg.se/
Postat av: missay

vsg :D

2010-11-23 @ 18:38:34
URL: http://missay.blogg.se/
Postat av: rebecca

tack dsm :)

2010-11-23 @ 19:08:42
URL: http://rebeccamalmberg.blogg.se/
Postat av: missay

jag har precis gått upp för att snart gå iväg till bussen. =/

2010-11-24 @ 06:30:19
URL: http://missay.blogg.se/
Postat av: Caroline

Får ja kopiera testet och lägga upp det på min blogg? med mina egna svar förstås :P

2010-11-25 @ 17:08:16
URL: http://carolinedesiree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0