Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Make it right


Inlägget skrevs : 2010-11-22
Klockan : 17:08:23
Hej på er! Dagen igår var riktigt bra! Var som sagt på breddläger. När vi kom dit så var jag lite otaggad och ville helst bara därifrån, haha, men sen när allt kom igång så blev jag taggad och peppad! Det är faktiskt härliga tjejer. Hihi. Så vi körde på i fem timmar med en liten kort mat/fikapaus runt fyra ungefär. Så när jag kom hem så var jag rätt trött och det ända som stod på schemat då var att äta och lägga sig i soffan framför beck. Så ingen dator fanns på kartan då! Men nu är den framme igen.. ;) Skoldagen har också rullat på rätt bra. När man väl får komma igång så blir man ju pigg och så liksom. När vi sen slutade så gick jag hem. Har inte gjort så mycket. Pluggat lite hemkunskap, tittat på tv, käkat och så. Ska sätta igång med lite so nu. Åker inte iväg och tränar  ikväll för jag har ont i min ljumske och i mitt knä som jag har gjort lite illa i helgen när jag har spelat, så jag vilar. Bättre att göra de än att köra och det blir värre..! Men får se om jag tar mig dit ner.. Beror på vad mamma säger om läxor och lite så. Vi hörs senare!


Bild från google

Kommentarer
Postat av: missay

jaha vad roligt. Hur gick det med innebandyn?

Jag har varit med kompisar och haft det roligt :)

2010-11-22 @ 21:07:07
URL: http://missay.blogg.se/
Postat av: Ida

vad ska du hitta på imorgon? :)

2010-11-22 @ 21:43:49
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0