Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Nu laddar vi om!


Inlägget skrevs : 2010-11-20
Klockan : 10:38:18
Matchen igår slutade 1-4 till Lillån. Tyvärr, väldigt tråkigt & surt. :/ Men vi hade spelet iprincip hela tiden. Och om vi hade ökat på tempot ett snäpp så lovar jag nästan att dom skulle inte ha hunnit med.. Men bra lirat, tjejer! Och spelet för mig tyckte jag gick bra i första och andra. Men sen i tredje gick det inte lika bra.. Jag fick en utvisning, något som jag blev väldigt frustrerad och sur över, för dock så sa inte domaren VAD jag blev utvisad för. Eller hon sa någonting, men jag förstod inte, och då sa jag de till henne men då gick hon därifrån och svarade inte. Klart man blir rätt lack då!? Det är väl en domares plikt att kunna förklara för en spelare om man blir utvisad eller vad det nu är, eller ? Så sen blev bara den sista perioden helt blä för mig. Jag sket verkligen i att göra mitt bästa. För jag kände mig så sur och ledsen. Inte bara pga de jag har sagt nu, men det andra är inget och jag reagerade för hårt på de. Alla är olika. Och alla gör inte som alla andra. Men det kom ord från min mun som bara hoppade ut, för jag tänkte inte. Jag tyckte en del saker var rätt att säga, men jag sa det på fel sätt och det blev fel bland några i laget. Så om ni läser detta så ber jag om förlåtelse för de! Ni behöver inte förstå varför jag gör det om ni inte gör det, men jag mår mycket bättre när jag får förklara mig. Och ni som känner mig vet att jag är sån!

Nu laddar vi om för match mot Åsbro! Åker iväg till samlingen om lite mer än en timme. Matchen börjar två. Ska bli roligt att spela mot dom för vi är inget fan till dom om jag säger så! Höhö. Nejmen förra gången vi spelade mot dom så var dom lite italienare (lägger sig ner rakt av och låtsas att dom har ont, dom filmar med andra ord), och sånt är ju bara sååå frustrerande! Så vi får hoppas att dom har blivit lite mer svenskar idag, haha! :D 

Antingen hörs vi ikväll eller så blir det imorgon, för släkten och vänner kommer hit för att fira mammi som fyller idag! Grattis till världens bästa mamma! Så får se. Men ha en bra lördag allesammans!


Kommentarer
Postat av: emelie

tråkigt! men det är bara att komma igen!

2010-11-20 @ 13:02:39
URL: http://bookofems.blogg.se/
Postat av: Frida Rosqvist

Vilken fin header! (:

2010-11-20 @ 15:50:38
URL: http://sweetybabe.blogg.se/
Postat av: MAJA- ALLA ÄR VÄLKOMMNA IN TILL MIG.

sv; JA DET ÄR HAN!

lycka till på matchen btw :D

2010-11-20 @ 17:39:59
URL: http://majallarsson.blogg.se/
Postat av: Annica

Grattis till din mamma ;D

2010-11-20 @ 17:49:38
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/
Postat av: anneli mendez

Fin blogg du har :)

Grattis till din mamma :)

Kika gärna in på min blogg

Kram!

2010-11-20 @ 18:19:35
URL: http://annelimendez.blogg.se/
Postat av: Ida

fin design :9

2010-11-20 @ 18:33:27
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0