Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Right here, right now


Inlägget skrevs : 2010-11-28
Klockan : 00:55:58
Nu är klockan prick 00:41. Just när jag skriver det här. Kul va! Nejmen! Kvällen blev rätt bra där jag var. Och artisten som vi lyssnade på, var Jack Vreeswijk. Cornelies Vreeswijk son. Helt bortom min musiksmak och skulle nog tro dem flesta andras i min ålder med, men det var faktiskt bra! Och kul att få sitta och lyssna på något annat, och inte bara de som går på radion idag och som är en massa pop osv. Visst, detta kan väl också gå på radion, men ni förstår nog vad jag menar! Hela hans framträdande var drygt två timmar långt. Med paus på kanske 40 min ca. Han visste precis hur han skulle "beröra" publiken i alla fall.. Jäklar va duktig han var på scen! Och sättet/språket han talade.. Tillochmed jag föll! Eller vad man ska säga, haha. Det var ju 'såklart' bara typ 40+ där, eller mest ska jag väl säga. Några som var mindre än mig (småbarn, föräldrarna hade med sig dom), och nån som var lite äldre, men under 18. Så när man kom in där och såg alla äldre då, så tänkte man typ "vad gör jag här egentligen?" & "vad tror dom äldre såattsäga om de?", hehe. Dom kollade rätt mycket på mig kan jag säga, men det sket jag fullständigt i, för jag är vart jag vill vara! Punkt slut. Hihi. Men följde ju med för pappasskull, till att börja med i alla fall.. ;) Men nog talat om min kväll! Hur har eran varit?


Sådär ser han ut. Alltså Jack.
Fast bilden är nog tagen för något år sedan, men shit the same.


Nu ligger jag i min sköna säng och somnar nog snart. Är verkligen jättetrött. Så ska stänga av datorn alldeles straxt. Imorgon ska jag sova ut! Och sååå skönt att vi inte har något/några prov denna vecka som kommer i skolan.. Fytusan! Bara två läxor, men enkel engelska (glosor) och enkel matte med. Så det är toppen! (y)
Vi hörs imorgon, godnatt!

Kommentarer
Postat av: missay

jag förstår vad du menar. Hon hade ju åkt ut en gång liksom, inte rättvist. Men men.. Hoppas att jay eller olle vinner :)

2010-11-28 @ 10:19:08
URL: http://missay.blogg.se/
Postat av: Felicia

Sv; Åh, tack! Jag hoppas på det :)

2010-11-28 @ 14:11:24
URL: http://feliciawidstrm.blogg.se/
Postat av: missay

har du nhaft en bra söndag hittlis?

2010-11-28 @ 15:02:35
URL: http://missay.blogg.se/
Postat av: Didrikkathinka

Great site, enjoyed my stay, thanks for the cookies!

2011-05-24 @ 11:36:26
URL: http://didrikkathinka.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0