Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Tisdag


Inlägget skrevs : 2010-11-30
Klockan : 17:37:56
Halloj! Tisdag idag. Och vad har jag då gjort? Jo, varit i skolan till kvart över tre då vi slutade. Har inte varit något speciellt idag. Vanliga lektioner och så. Förutom att imorse på b-tiden så skulle vi gå till aulan och lyssna på några som kom från nån vänortsförening eller något sånt. Förstod inte riktigt allt, men handlade om att en grupp härifrån Nora åker runt till olika länder och träffar andra "vän-grupper" därifrån och sånt. Och dom ville ha med några nya.. Men inget för mig det där i alla fall! Efter skolan så stack jag till sångpedagogen. Sjöng igenom en massa jullåtar och sen en ny som jag prövade mig på, Love Story med Taylor Swift. Gick bra med den faktiskt! Kan nog bli väldigt fin tillslut, hihi. I alla fall. Nu sitter jag här hemma och lyssnar på musik. Har ätit en Billys - Vegetarisk, faktiskt! Dock tycker jag dem är godare än dem vanliga ni vet, så. Om 1 timme drar jag ner till skolan för att vara med på ett skolrådsmöte med föräldrar, rektorer och sånt. Blir tre elever från skolans elevrådsstyrelse, och som då jag är med i. Var med där förra året med, och valde att fortsätta för att det är rätt trevligt och vi har väldigt roligt tillsammans. Nu ska inte jag bli någon politiker grejs om ni tror/undrar de bara för att jag är med i elevrådet som har hand om en del såna saker (fast ändå inte). Utan jag är med där för att jag vill kunna hjälpa till med olika saker och jag tycker att det kan vara en viktig punkt. Sen så är jag ju rätt så bra på att prata och tycker om att prata också villsäga, så det gör ju det hela mycket enklare då. Hehe.
Hoppas ni har haft en bra dag i alla fall.
Vi hörs när jag har kommit hem. Eller runt åtta-halv nio nån gång!

Kommentarer
Postat av: missay

hjälp mig att välja färg på klänningen i bloggen! villken tycker du är finast?

2010-11-30 @ 18:25:20
URL: http://missay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0