Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Tv-inspelning


Inlägget skrevs : 2010-11-13
Klockan : 13:55:40

Såhär ser jag ut idag på inspelningen/arna!
Nu är jag hemma och äter, på lunch, eller vad man nu ska säga haha. Har paus i tre timmar ungefär, så då kom mamma och hämtade mig. Har varit mycket nu på morgonen/förmiddagen. Ujuj, man är rätt trött i benen och i huvudet kan jag säga er... Och det är mycket saker runt omkring en. Producenter som springer hit och dit, kameror överallt osv! Men det är väldigt roligt. Vi har kul, och de får man inte glömma! Hihi. Ikväll när inspelningarna är slut så sticker jag hem med Lisa, och jag kommer även sova där inatt. Så jag vet inte om jag skriver något mer idag. Tror inte de. Så ni får ha en bra lördag, vänner! :)

Kommentarer
Postat av: Chawo

Riktigt fiin outfit!

2010-11-13 @ 18:58:43
URL: http://chawo.blogg.se/
Postat av: Anonym

nu har årets önskelista kommit ut, hur ser din ut ? :D

2010-11-14 @ 10:30:31
URL: http://ldts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0