Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Rolig helg!


Inlägget skrevs : 2010-11-14
Klockan : 15:04:37
Hejsan! Först vill jag bara börja med att fråga, har ni haft en bra helg? Och förlåt för att jag inte har kunnat varit så himla uppdaterad med er denna helg, men ni vet ju varför! Men nu är allt de över som jag har gjort i helgen.
Idag blev det att stå och sjunga/spela in från ca. halv elva till halv ett. Var inte lika jobbigt och varmt som igår.. Men var ju lite längre då också, + att det var lite mera folk. Men jag tyckte att det gick bra för oss idag. Precis som det gjorde igår. Noras ungdomskör är riktigt duktiga! :D Hihi. Ska bli såå kul och spännande att få se hur det blev sen på tv om lite mer än en månad. Mamma sa också att dom filmade in en del på mig, och på hela kören, så mja, det blir nog skojsigt det där hih! Sen vet man ju inte vad dom tar med osv, men blir nog säkert en hel del på oss!

Nu ska jag plugga. Måste få en del saker klara tills imorgon.
Drar iväg till pappa senare ikväll också, så vi hörs nog först igen när jag har kommit dit. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: BeBrave

va bra :)

2010-11-14 @ 15:44:42
URL: http://bebrave.blogg.se/
Postat av: Felicia

Tack så mycket, det var du med! :)

2010-11-14 @ 17:56:37
URL: http://feliciawidstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0