Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

20:04


Inlägget skrevs : 2010-10-07
Klockan : 20:04:51

En låt som jag har verkligen älskat ända sen första gången jag hörde den, är denna jag kommer lägga ut nu. En del tycker den inte alls är särskilt bra, men för mig så är det något speciellt med den, och jag kan inte sluta tycka om den! Den berör verkligen hos en. I varje fall hos mig. Första gången jag hörde den var i maj iår tror jag. Så var ju ett tag sen... Men fortfarande lika bra!


Tycker ni ska ta och lyssna på den!


Nu ska jag hoppa in i duschen. Sen ska jag nog kolla lite på spanskan, men har ingen brådis så behöver nog inte plugga så mycket just nu ikväll på den. Ska försöka lägga mig i bra tid ikväll. Rätt så trött är jag faktiskt. Kanske skriver ett godnatt inlägg sen, men får se.

Kommentarer
Postat av: Lisa

det är kanon med mig:D självdå?

2010-10-07 @ 21:55:43
URL: http://lisani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0