Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

7/10 - Godnatt


Inlägget skrevs : 2010-10-07
Klockan : 22:04:54
Nu ligger jag i sängen och ska alldeles straxt lägga ifrån mig datorn, släcka & sova. Imorgon väntas det ett prov i kemi. Det kommer nog gå bra! Satsar inte på mer än ett G, men alltid kul om man får mer än de såklart. Men inget jag måste ha om jag säger så! Sen är det även kör och träning för första gången sen förra helgen. Får se hur det går att springa med mitt lår/mina lår... Hoppas det går bra i alla fall. Hittar nog på nåt med Emma på kvällen också. :D Men jag berättar mer om de imorgon då jag vet mer om de också! Godnatt

Kommentarer
Postat av: PEETRA

Sv; hehe ja, okej, vad härligt :D

2010-10-07 @ 22:58:04
URL: http://petralovisaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0