Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Drunknar i allt.


Inlägget skrevs : 2010-10-05
Klockan : 20:19:16
Just nu är det bara allt för mycket läxor. När jag kommer hem efter skolan om dagarna så är jag helt slut, nästintill. Än del dagar är jag mer trött än vad jag är andra dagar. Idag har jag varit så trött så att jag har nästan slocknat minst 10 gånger. Men jag har alltid "spärrat upp ögonen igen". Och att jag inte får träna tar också KÅL på mig, för det är ju det bästa som finns. Och man får mycket mer kraft när man har fått varit och träna. Innebandy t. ex. Hatar att vara skadad.. Men vem gör inte det när man väl är det? Tror ingen precis gillar det. Men man måste vila för att bli bättre! Men .. Som sagt så har jag för mycket läxor just nu. Kan inte säga att åttan är enkel heller.. Nono. Men det blir ju inte enklare precis så. Så därför ska jag ut på en liten promenad nu i mörkret... Är lite mörkrädd, men det ska jag väl klara av. Haha. Skriver nog inget mer ikväll.. Det kanske ni förstår. P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0