Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]


Inlägget skrevs : 2010-10-23
Klockan : 17:09:21
Hej på er! Idag är det lördag. Det började med att jag vaknade vid ungefär tjugo i elva. Var ensam hemma, vilket var lite skönt. Stoppade i mig frulle och fixade mig. Vid tio i tolv ungefär stack jag ner till idrottshuset. Påvägen ner dit så hör jag även att någon knackar på mig i ett fönster, och när jag kollar upp så står det en grabb där "baklänges" och spänner sig. HAHA! Han såg väl att det var en snygg brud som kom utanför och gick och var tvungen att biffa sig lite, antagligen ? ;) Haha, nog om skryt nu Julia! Skulle i alla fall ner och titta på när min bror spelade match. Tyvärr så förlorade dom. Men tyckte att dom spelade bra ändå! Sen stack jag med Elvira och hämtade hennes mat på 47:an. Drog ner till idrottshuset igen och tittade på yttligare än innebandymatch som 94-95 tjejerna spelade. Förlust där med! Men Nora är bra oavsett. Sen stack jag hem när den matchen var slut. Men var bara att åka iväg igen... Skulle med pappa ut till kyrkogården där vi skulle tända ett ljus för min farfar som skulle ha fyllt 82 år idag. Inte träffat han för han dog innan jag föddes, men såklart så finns han ändå hos mig. ♥ 
Nu är jag helt hemma, hehe. Ska nu fortsätta att måla på min mapp i bilden som snart är klar, JIPPIE! Måla är inget för mig. Sen blir det käk och tv tittande resten av kvällen. Hade gött!


Bjussar på en bild

Kommentarer
Postat av: S I M O N

jag ska också bara slappa :)

2010-10-23 @ 17:19:55
URL: http://simongold.blogg.se/
Postat av: Malin Sundin

låter skoj :)

2010-10-23 @ 17:56:02
URL: http://malinsundin.blogg.se/
Postat av: julia sjöholm §

okej :) mysigt! Idag har jag bara ridit och inte gjort så mycket mer, nu ska jag kanske ut och träffa nån? eller hyra film:)<3

2010-10-23 @ 18:19:56
URL: http://iamjustjulijah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0